2018. január 28., vasárnap

TM16XX Arduino Könyvtár

Itt van nálam egy pár kijelző modul (meg még egy pár, valamint vezérlő ICk magukban):


Ezekben egy dolog közös - mind a Titan Microelectronics TM16xx szériájába tartozó meghajtókat használnak. Az interneten találtam mindenféle forráskódokat hozzájuk. Én egy TM1637-es ICt akartam használni az egyik projectemben. Azt az ICt amit a 4 számjegyes kijelző használ. Ehhez létezik ugyan Arduino könyvtár, de hiányzik belőle a gombok kezelése (mert ugye a kész modulon nincsenek gombok). A nagyobbakhoz van gomb kezelés a könyvtárban, de azok TM1638-at használnak aminek más a uC interface-e.
Miután nem találtam a céljaimnak megfelelő könyvtárat, tehát írtam egyet.
A könyvtár itt található: https://github.com/sufzoli/TM16XX
Ma a következő IC-ket támogatja:

  • TM1636
  • TM1637
  • TM1638

A következő kész modulokat támogatja:


A repoban jelenleg az a Visual Studio solution található amit a fejlesztéshez használok, szóval jelenleg nem a legjobban szervezett. A dokumentáció teljesen hiányzik.
De ez csak a kezdet. Tovább akarom fejleszteni a könyvtárat.
Mi az ami jön:
  • Kód kommentek és dokumentáció
  • Telepíthető könyvtár
  • Hexadecimális kijelzés (most még csak decimális)
  • Több kijelző, és IC támogatása

A jövőben talán:

  • 14 digites kijelző
  • LED Matrix
  • oszlop grafika
  • ASCII kijelző

Ha valakinek van kedve kipróbálni, várom a javaslatokat, kéréseket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.