2017. február 25., szombat

Gyors kontárkodás - SMD LED teszter

Szükségem volt egy SMD LED teszterre a futó projektemhez. Sajnos a helyi alkatrészbolt ömlesztve bevágja a cuccokat egy papírzacsiba, mindenféle jelzés nélkül. Nem tudtam a kék és a piros 0603-as ledeket megkülönbözetetni egymástól (legalábbis ezt gondoltam mielőtt kinyitottam a zacsit).
Egy Kelvin csipesz az eBay-ről, két banándugó, egy 330 ohmos ellenállás, némi hangszórókábel, rengeteg zsugorcső.
Ellenállás a vezetékben:


A kész "műszer":


Először arra gondoltam, hogy a rövidebb zsugorcsővel jelzem a pozitív kivezetést, később rájöttem, hogy jó ötlet zsugorcsövet rakni az érintkezőkre és ilyen kicsiből volt itthon piros is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.