2016. november 19., szombat

Titkos Project 2.

A hét elején elkövetett panelek közül kettő a második titkos projectem-hez tartozik (volt első is: https://hackaday.io/project/7424-secret-project)
Ez ESP8266-on alapul:


Ahogy láthatod az ESP-07-et választottam hozzá, ami ott hányódott az alkatrészes dobozomban.
Megpróbáltam feléleszteni a processzor panelt:


Először feltöltöttem az arduino flash példaprogramot rá (ez megmondja a flash valódi méretét is). "Mőködött", de...
...az eredmény méretes bukta volt:


Az ESP-07-es modulokat az ESP8266 időszak hajnalán vettem, hogy játszak velük. Meg sem néztem a flash méretét akkoriban. 512K van benne (mint az ESP-01-ben). Az ESP-01-ben kicseréletm a flasht, de ezen van egy fém kupak. Ezért nem éri meg küzdeni vele.
Szerencsére van egy pár ESP-12E is itthon. Lefutottam a műhelybe:


Sokkal jobb:


És gyorsan rendeltem egy pár ESP-07S-t és ESP-12F-et.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.