2016. április 5., kedd

Postás

A postásunk a cégnél egy idióta.
 Ezt eddig is tudtam, de ma kiverte a biztosítékot.
Az egy dolog, hogy rugalmatlan. Az egy másik, hogy ha van egy csomag amit nem kell aláírni (ne tévedjünk, Kínai e-bay-es pár grammos cuccról beszélek), és van egy másik amit alá kell írni, akkor lazán lenn hagyja a portán a nem aláírós darabot és feljön az emeletre az aláíróssal.
A kommunikációja katasztrófa.
Ember!!! Én az ügyfél vagyok, te meg a szolgáltató. Az, hogy te a hivatal vagy én meg az alatvaló, 27 éve elmúlt!!! Ha én (általános alany, a polgárt értsd rajta) nem rendelek vackokat Kínából, nem adok fel levelet, nem veszek igénybe postai szolgáltatásokat akkor neked nem lesz munkád, pénzed. Fogd már fel!!!
Na szóval. Ma fel jött az emeletre (tudom mert rálátok a folyosóra), itt kószált, be nem csöngetett. Azt hittem nem hozzánk jött. Majd távozott.
Már rutinos vagyok, gondoltam valamit lerakott a portán. Hát le...
Csomagot is, meg CSOMAG ÉRTESÍTŐT.
Hát, hogy az a jó büdös...
Azért mert képtelen becsöngetni, kopogni, füstjeleket eresztgetni, vagy mit tudom én, holnap mehetek be a "nyolcablakvandeörüljhaegyetkinyitunk" postára.
Ha szólok, akkor most kirugják, vagy valaki elmagyarázza neki, hogy mi a dolga?
Kicseszni nem akarok vele, csak megkapni a cuccaim. Kézbe. LEGALÁBB AKKOR AMIKOR ITT VAGYOK!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.