2015. szeptember 16., szerda

USB Mikroszkóp "Állvány"

Hogy őszinte legyek, nem vagyok a Lego nagy barátja. Amikor gyerek voltam játszottam ugyan vele, de nem túl sokat. Elég korán beleugrottam az elektronikába és félreraktam a Lego-t.
Évek teltek, és ma van egy fiam, aki megszállotja a Lego-nak. Ez egy kicsit megrémít.

Együtt azzal amiről korábban írtam, vettem egy másik mikroszkópot is. Nagyítónak akartam használni az íróasztalomon. Megérkezett. Rájöttem, hogy az álvány amit vele adtak egy katasztrófa.
Akartam valamit amit gyorsan meg tudok építeni, miután nincs időm megépíteni azt a megoldást amit elképzeltem.
Tehát kölcsönvettem némi Lego elemet a fiamtól. Itt az eredmény, a magassága állítható, ezzel megoildva a fókuszállítást:


A háttérben látható a kép amit csinál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.