2015. január 26., hétfő

Örjöngök - folytatás

Na szóval írtam tegnap egy levelet, hogy mi van. Különösebben el sem küldtem őket melegebb éghajlatra pedig lett volna miért.
Ma 10:45-kor kivitték a csomagot... Na ne tévedjünk, nem a szállítási címre, hanem a vámpapíron megadott számlázási címre (cég telephely/székhely)
11:32-kor küldtek egy levelet, hogy melyik posta tárolja a küldeményt és ott érdeklődjek.
Miért gondolom, hogy némi fejetlen szaladgálás van a háttérben, és már csak akkor válaszoltak a levelemre, amikor biztosak voltak benne, hogy valaki már átvette?
Azért azt halkan megjegyzem, hogy 11.100 Ft "szolgáltatási" díj ezért a "remekbe szabott" ügyintézésért egy $60 értékű csomagon barokkos túlzásnak tűnik.

Na szóval, vonjunk mérleget:
DHL
Szállítási idő: 3 nap
Szállítási költség: 17.495Ft ($63-t fizettem a szállításért)

Posta
Szállítási idő: ~30 nap (rendes gyerek voltam és nem számoltam bele a USPS idejét)
Szállítási költség: 11.100 Ft (+ amit az ST kifizetett a USPS-nek)

Még mindíg úgy gondolod, hogy a postai szállítás olcsóbb, mint a futárcégek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.