2014. szeptember 29., hétfő

Kapton transzfer - sikertelen

ENGLISH VERSION

Felbuzdulva ezen a cikken, arra gondoltam én is kipróbálom a Kapton szalag használatát a szokásos műnyomó papír helyett.
A eredmény....
Siralmas:


Először arra gondoltam, hogy katasztrófa az egész és megy a kukába.
Utána végiggondoltam a múltam és rájöttem a következőre:
  • A fotólakkos eljárás sok próbálkozás ellenére sosem jött össze.
  • A jelenleg használt toner transfer hosszú hónapok után kezdett kielégítő eredményt adni.
Ezekhez képest ez a Kaptonos megoldás így első kísérletre nem is rossz.
Amit biztosan tudok:
Ezt a panelt a szokásos műnyomós megoldással fogom elkövetni
Erről a Kaptonos dologról nem teszek le, és még fogok próbálkozni vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.