2014. augusztus 31., vasárnap

USB Dugasztáp - Szétkapva

ENGLISH VERSION

Ugye ismered azokat a pici vékony tápokat amit bedugsz a konnektorba és egy USB csati van a tetején. Tudod, az alma is ilyeneket ad az iPhone-hoz. Eltört az egyik 230V-os lába.
Szétkaptam. Nem az iPhone-ét tehát arra nincs garancia, hogy az is így néz ki belülről.
Íme:


Ennyi.
A lelke egy ATS1636 nevű chip. A mindenki által közismert ArtChip gyártja. Van neki honlapja is. A honlap az artchipsemi.com címen található. Tartalma: 503 Service Unavailable.
Van a cucchoz adatlap is:
http://www.szzcchina.com/cn/pdf%5CCH-ATS1636-V1p1.pdf

A chip az adatlap szerint - mer már ilyen jól tudok Kínaiul :-D (google translate)

"ATS1636 is suitable for low-cost, high-precision constant current and voltage requirements
(CC / CV) applications. Constant current loop without optocouplers, TL431 and complement
Compensation circuitry integrated 700V power MOSFET, reducing system cost.
ATS1636 meet the output voltage of ± 5% production accuracy. Pole
Low starting current, accurate detection can easily meet EPA2.0 bottom
Energy efficiency requirements. Output cable voltage compensation can be based on customer
The required adjustment, greatly facilitate the customer on the system design.
ATS1636 also integrates several protection features: undervoltage lockout, the former
Edge blanking, overvoltage protection, overcurrent protection, open loop protection, lose
Short circuit protection, which greatly increases the stability of the system. ATS1636
SOP-8 package is provided, ATS1636S for SOP-7 package.
"

Találtam egy kapcsolási rajzot is ami kb. megfelel a szerkezetnek:
http://detail.1688.com/offer/1173450146.html

2 megjegyzés:

  1. Lazán kapcsolódik, érdemes végignézni: https://www.youtube.com/watch?v=wi-b9k-0KfE

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, megnéztem, tanulságos. Még nem láttam, mostanság dolgozom fel Dave Jones videoit. Lesz is pár projectem az ő dolgaira alapozva.

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.