2014. július 10., csütörtök

CNC - dolgozzunk aluminiummal

ENGLISH VERSION

A CNC átépítési projectemhez ki akartam marni a tápegység elő és hátlapjait. A CNC-vel még sosem dolgoztam aluminiummal, így azzal kezdtem, hogy körülnéztem a neten, vajon milyen feed rate és milyen vágásmélység kellene az aluminiumos munkához. Ezen túl óvatos ember vagyok, így kerestem a műhelyben egy darab aluminium lemezt amivel tudok kísérletezni,
Beállítottam a paramétereket annak megfelelően amit jónak gondoltam. Elindítottam a gépet és reccs. Tört a marószár.
Ez így nem lesz jó. Masszívan lejjebb vettem a paramétereket és nekiálltam újra. Most sikerült kb. 10mm-ert marni, amíg a motor meg nem állt és el nem tört a következő szár is.



Újra elgondolkodtam az egészen. Nem tudom eldönteni, hogy csak a tápellátás gyenge, vagy a motor teljesítménye is kevés. Azt hiszem ezzel megyek a fórumra kérdezősködni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.