2014. július 30., szerda

A bűnös

ENGLISH VERSION

Miután megállt a CNC, mértem egy gyorsat, azt eldöntendő, hogy a motor vagy a tápegység a tettes. A motor volt.
Ez azt jelenti, hogy szembe kellett néznem a legnagyobb félelmemmel a CNC-vel kapcsoltaban. A motor tartót és a teljes z-axis mozgórészt egy darabból marták ki. A motor ebbe olyan szorosan került rögzítésre, hogy feszítés nélkül nem lehet kiszedni (már próbáltam). Attól félek, hogy ha elkezdem feszíteni a motor tartó kengyelt akkor eltöröm.
Végül is kerestem egy fa éket a műhelyemben, kicsavaroztam a motort tartó két csavart, beütöttem az éket a kengyelbe és némi feszegetéssel sikerült a motort kibányászni.
Íme a bűnös:


Gyorsan rendeltem is egy új - immár 400W-os - motort a helyére az eBay-ről. Amíg megjön, a CNC félrerakva, bár lehet, hogy ezt szétszedem és megnézem mi a baja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.