2014. január 13., hétfő

Office 365 - Ahogy a Microsoft a dolgokat kezeli

Pénteken néhány kollégánk a Londoni irodában jelezte, hogy az Outlook nem tud kapcsolódni a levelezéshez.
Megnéztem, hogy mi történt az Office 365 szolgáltatással. Az Outlook hozzáférés valóban nem működött. Itt a szolgáltatásnapló:


Lefordítottam a fentieket egy közérthető párbeszédes formába. (Megjegyzés: ez a beszélgetés nem hangzott el):

Ügyfél: - Nem működik
Támogatás: - Megnéztük, működik
Ügyfél: - Nem, nem működik
Támogatás: - Mint már korábban is mondtam - MŰKÖDIK
Ügyfél: Nem, nem, nem. Nem működik. Nem tudom használni
Támogatás: - Lassan és hangosan mondom, hogy te is megértsd - M Ű K Ö D I K !!!
Ügyfél: - Ezt nem hiszem el. NEM TUDOK DOLGOZNI !!!
Támogatás: - Hopp. Tényleg nem megy. Javítjuk.

6 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem olvasd el még egyszer. Nem mosdatni akarom a MS-ot, de én máshogy értem. Ezek különböző esetek, különböző ügyfelekkel, van akinél nem tudták reprodukálni a problémát és volt ahol igen. Nem teljes leállás volt, az Outlook nem működött. 1,5 óra alatt elhatárolták a hibát, a következő 1 óra alatt találtak megoldást, 1,5 óra alatt kiküldték a szerverekre.

    VálaszTörlés
  3. Érvelési hiba http://a.te.ervelesi.hibad.hu/anekdotikus-bizonyitas

    VálaszTörlés
  4. Zoli:
    Nem olvastad el a megjegyzést. "ez a beszélgetés nem hangzott el". Egyébként a bejegyzés leginkább ilusztráció az O365-höz.

    VálaszTörlés
  5. Azért erre rájöttem magamtól is :)

    De úgy is illusztrálhattad volna, hogy ahelyett, hogy szívsz a gépházban, nincs más dolgod míg megvárod, hogy megcsinálják :)

    VálaszTörlés
  6. Ez nem teljesen így van. Ahelyett, hogy tudtam volna, hogy valójában a háttérinfrastruktúrával van gond, kliensoldalon keresgettem a hibát, join.me-n keresztül reszelgettem a Londoni kollégák gépeit némi SkyPE-os nyugtatgatás mellett.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.