2013. december 9., hétfő

Frekvenciamérő V2 7. - Hibák

Sajnos nem haladok úgy, ahogy szerettem volna.
Tegnap este már nem volt sok időm foglalkozni a szerkezettel. Ma hajnalban nekiugrottam, hogy beüzemeljem. Először is nem világított az egyik kijelző szegmens. Nagyítóval igen nehezen találtam meg, hogy mi volt a baja, több dolgot átforrasztottam mire jó lett. Utána nem indult el. Nem volt meg a 4MHz az oszcillátor kimenetén. Mint kiderült, nem az oszcillátorral volt a gond, hanem a kimenetére sikerült egy testzárlatot produkálnom. Amikor ezeken túl lendültem, kiderült, hogy valami gubanc van a bemeneti védelemmel is, mert ha közvetlenül az MCU lábára kötöm a bemenőjelet akkor jó, viszont a bemeneten nem (valami 10KHz körüli számot kapok a 4MHz helyett).
Így áll most. Sajnos már látszik, hogy egy pár napot csúszni fogok vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.