2013. október 28., hétfő

LED-es villogó 2.

Rá kellett döbbennem, hogy többszörösen is idióta vagyok. Nem mintha ezt eddig nem tudtam volna, de most megerősítést nyertem.
Amikor elkezdtem beforrasztani az első teszt villogót és nem működött a belerakott egy szem piros LEDdel, akkor jöttem ugye rá, hogy a kék LED nyitó feszültsége 3.2V. Azon persze nem gondolkoztam, hogy a piros miért nem működik.
Pedig egyszerű, tegnap este döbbentem rá. Az egésznek nem sok köze van a LED nyitófeszültségéhez. Ahhoz sokkal inkább, hogy a KiCAD modul tervezésénél FELCSERÉLTEM A CR1220 PÓLUSAIT.
Na gratulálok. Ma ki is próbáltam. óvatosan, hogy ne érjen a széléhez fordítva toltam bele az elemet a tartóba. És láss csodát, elkezdett villogni.
Még ki akarom próbálni, hogy ezen az amúgy is elbénázott panelen a kék LED mit művel.
Ha véletlenül mégis elég neki a 3V akkor az eredeti csík szerű villogó megépíthető, ugyanis a V364-es elemtartó lábait nem cseréltem fel.
Megyek is elemet venni. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.