2013. október 5., szombat

Én és a 3D

Az a helyzet, hogy a 3D tervezéssel mi nem vagyunk túl nagy barátságban. Rendszeresen előjön, hogy kellene, de tipikus 20 perc kínszenvedés után eddig minden esetben feladtam. Volt már a KiCAD 3D modellezése, volt már a google sketchup, meg a múltban több kísérlet az eredmény kiábrándító.
Ez biztosan abból adódik, hogy mint IT gyerek, hozzászoktam, hogy bármilyen szoftverből max 10 perc alatt eredményt tudok kicsiholni. Ezekkel a cuccokal pedig nem boldogulok.
Ezen túl, viszont ott van, hogy az elektronikai projectjeimhez már nagyon kellene, valamint előbb-utóbb megjőn a 3D nyomtatóm, ami pedig egyáltalán nem megy másképp.
A végső lökést, hogy 20 percnél többet szánjak a témára, egy barátom adta, aki kitalálta, hogy építsünk közösen erősítőt. Viszont szeretné látni, hogyan fog kinézni.
Tegnap este a 20 perc helyett két órát töltöttem az 123D Design-el és anyázással.
Ma reggelre már egészen belejöttem. Íme az erősítő hűtőbordája.


 Egyre egyértelműbb, hogy a gépemnek mennie kell. Ezt már elég nehezen viseli. :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.