2013. augusztus 1., csütörtök

Kinetis Fejlesztőkészlet 3. - Megszívtam

Ezt elbénáztam. Lusta voltam. Amikor terveztem az áramkört a tápegységben fogtam a KiCAD könyvtárból egy 7805-ös szabályozót és simán átneveztem L1117S33CTR-re ami az a SOT-223 tokos LDO amit használok. Sajnos a lábkiosztását nem ellenőriztem le. Valahogy az volt a fejemben, hogy minden 3 lábú feszültségszabályozónak ugyanaz a bekötése.
Tévedtem. :-(
Beforrasztottam az első panelt és nem indult el. Mértem, a táp kimenetén nyoma sem volt a 3.3V-nak. Ekkor fogtam gyanút és néztem meg az adatlapot.
Innen két opcióm van. Vagy kerítek a lábkosztáshoz IC-t, vagy újragyártatom a panelt.
Keresgéltem. Szerencsére több megfelelő típust is találtam, már csak megfelelő beszállítót kell keresnem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.