2013. június 21., péntek

Exchange 2013 back to the past (2003)

Épp egy Exchange 2013-on rakom össze a GAL-os, OAB-os, AddressList-es, ABP-s mizériát. Nézegetem a helpet.
Részlet a

Get-Help New-OfflineAddressBook -full

parancs kimenetéből:

    -Name <String>
        The Name parameter specifies the name that describes the OAB object in Exchange System Manager. This value can contain a maximum of 64 characters.


Te szent gatyamadzag. Feltűnt valakinek, hogy 2013-at írunk. És a Microsoft Átnevezőkommandó már kétszer is találkozott a fent nevezett eszközzel (jó persze közben az eszköz is átalakult)

2003 - Exchange System Manager
2007 - Exchange Management Console
2010 - Exchange Management Console
2013 - Exchange Admin Center

Ja és tegyük hozzá, hogy az OAB nem látszik a 2013 management felületén (vagy, csak én nem találtam meg), csak PowerShell-ből kezelhető

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.