2013. május 7., kedd

HP Szervíz 2. - Megszivattam magam

A minap orrtörölve megvettem az eddig regnáló HP OfficeJet Pro 8500A Plus helyett (a Plus nem véletlenül kiemelve) egy HP OfficeJet Pro 8600-at. Azért ezt mert nincs szükségem:
a nagyobb kijelzőre
a nagyobb sebességre
a nagyobb terhelhetőségre
a nagyobb tálca kapacitásra
a nagyobb ADF kapacitásra
Ezek nem érnek számomora 10-12eFt-ot.
Elhoztam.
Tegnap beüzemeltem. Kinyomtattam a tesztet.
Bementem a webes felületére és elkezdtem beállítani:
Net
DHCP
reboot
SMTP szerver...
STOP - Hol vannak az SMTP beállítások. Egyáltalán hol van a scan to e-mail funkcionalitás?

Sehol:
Innen:
"NOTE: Scan to Email is only supported by HP Officejet Pro 8600 Plus and HP
Officejet Pro 8600 Premium."

Na  remek. Ezt a funkciót használom a legtöbbet. Számomra a cucc enélkül a használhatatlan kategória.
Felhívom a HRP-t, hogy mi a helyzet. A hölgy szerint nem tudom visszacserélni, de esetleg kérdezzem meg a HP termékfelelőst, aki viszont csak holnap lesz (azaz ma). Tehát esélyem kb. 0.
Ma falhívtam az uriembert. Kiderült, hogy 15% bukóval mehet vissza a cucc.
Nem vagyok boldog, de a hozzáállás korrekt. Időfüggően vagy ma, vagy holnap csere.
Újabb tanulópénz. :-(


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.