2013. május 3., péntek

Frekvenciamérő 10.

Miután az eredetileg kalibrációra szánt eszközöm nem érkezett meg, választottam egy gyors -nem olcsó :-( - megoldást. Vettem egy GPS vevő modult (Digilent PMOD GPS) aminek 3,3V-os tápja és logikai szintjei vannak, valamint kiadja magából az atomóra pontosságú 1PPS jelet.
Össze is raktam a konfigurációt. Az asztalomon volt kb. 1 óra (külső antenna nincs, mert a PCB Edge SMA connector ára a Farnellnél a szabadrablás kategóriában indul, máshol - időben elérhető távolságra - pedig nem találtam) mire meglett a GPS fix, de nem futunk sehova. Persze itthon nem találtam megfelelő kondenzátorokat a kalibrációhoz, így irány a Lomex.
Végre látszik az alagút vége, azt hiszem a hétvégére kész lesz az első kalibrált példány.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.